Sieć reklamowa jest zbiorem stron internetowych, które wyświetlają reklamy AdWords. Obejmuje ona też aplikacje i witryny mobilne. Jeśli widzisz reklamę AdWords w ulubionym portalu informacyjnym albo na koncie Gmail i zastanawiasz się, skąd się tam wzięła, teraz już wiesz: te witryny należą do sieci reklamowej Google.
Wyświetlając reklamy w sieci reklamowej, możesz docierać do szerokiego grona klientów o wielu zainteresowaniach, wybierać witryny lub strony, na których mają pojawiać się reklamy, i prezentować użytkownikom ciekawe formaty reklam.
· Docieranie do nowych klientów: przyciągaj uwagę klientów na różnych etapach cyklu zakupów. Jeśli masz np. sklep z artykułami plastycznymi, możesz zainteresować swoją reklamą kobietę czytającą opinie o najlepszych markach farb zmywalnych, zanim wsiądzie ona do samochodu i uda się na zakupy.
· Wybór miejsca wyświetlania reklam: w sieci reklamowej możesz wybrać konkretne miejsca, w jakich chcesz pokazywać swoje reklamy – możesz wybrać typy stron lub konkretne witryny internetowe, a także odbiorców, którzy zobaczą Twoje reklamy.
· Ciekawe formaty reklam do dyspozycji: w sieci reklamowej można wyświetlać reklamy tekstowe, graficzne, wideo i multimedialne.
Zasięg sieci reklamowej
Miliony witryn, serwisów informacyjnych i blogów, w tym do witryny Google, takie jak Gmail i YouTube – dzięki sieci reklamowej dotrzesz do większej liczby klientów. Sieć reklamowa dociera do 90% odbiorców internetu na całym świeci i obejmuje ponad 2 miliony witryn.