Rozszerzone reklamy tekstowe w Google AdWords – kolejne zmiany w prezentacji Linków Sponsorowanych!!!

 

Rozszerzone reklamy tekstowe to reklamy nowej generacji, uwzględniające potrzeby zarówno użytkowników wyszukiwarek, jak i reklamodawców. Reklamodawcy mają większą kontrolę nad przekazem marketingowym, a użytkownicy uzyskują więcej informacji przed kliknięciem reklamy. Tak jak zwykłe reklamy tekstowe, mogą się wyświetlać w sieci wyszukiwania Google i sieci reklamowej Google.

Jak wyglądają nowe reklamy w Google AdWords? Reklamodawcy mają do wykorzystania:

• dwa pola nagłówka (po maks. 30 znaków),

• jednego rozszerzonego pola tekstu reklamy (maks. 80 znaków),

• wyświetlanego adresu URL wykorzystującego domenę końcowego adresu URL,

• dwóch opcjonalnych pól „Ścieżka” używanych w wyświetlanym adresie URL (maks. po 15 znaków).

 

 

Dzięki użyciu pól ścieżki, istnieje możliwość poinformowania użytkowników czytających reklamę, do jakiej części Twojej witryny trafią.

Bardzo istotne jest również to, że rozszerzenia reklam (zarówno automatyczne, jak i dodawane samodzielnie) są w pełni zgodne z rozszerzonymi reklamami tekstowymi i mogą się uzupełniać.

Rozszerzone reklamy tekstowe są tak zaprojektowane, by wyglądały dobrze na wszystkich urządzeniach, w tym mobilnych. Tutaj również reklama jest zdecydowania bardziej widoczna m. in dzięki dwóm nagłówkom.

 

 

Nowe rozszerzone reklamy tekstowe w Google AdWords mają tekst reklamy dłuższy o prawie 50% i dodatkowy nagłówek co sprawia, że reklamy te oferują nowe możliwości docierania do użytkowników i pomagają generować więcej wartościowych kliknięć.

 

Napisz do nas

Jesteś zainetresowany bezpłatną ofertą - Napisz do nas. Ofertę przygotujemy najszybciej jak to możliwe.